Nellys respons på mitt arga mail :P

"Jag beklagar att du fått ett paket som inte stämt överens med det du beställt.

Jag får be dig att returnera detta paket till oss. För att returnera ett paket till oss behöver du skicka med returnotan i paketet som du fick med i din leverans från oss. På denna kryssar du i returkod 7 som motsvarar fel levererad vara. Klistra sedan på fraktsedeln på paketet. 

 
Om det skulle visa sig att du inte har denna returnota tillhands, återkom då till oss igen så ska vi skicka ut en manuellt till dig.
Vi har möjlighet att antingen mejla en till dig eller skicka via brev.
 
¤ Om du önskar få den via mejl återkom med din mejladress.
¤ Om du önskar få den via brev återkom med din leveransadress så skickar vi den till dig.
 
När vi mottagit din reklamation till oss kommer vi meddela dig via mejl att den är inkommen och registrerad hos oss.

Du kommer sedan få göra en ny beställning på vår hemsida.

 

 

Jag beklagar än en gång att du fått en felaktig paket skickad till dig och vill önska dig en bra dag! "

 

Alltså? Va? Så det betyder att jag inte får mina varor utan måste beställa igen? Eller har jag helt snurrat till det. Besvarade och sa att jag krävde att få mina varor jag beställt, och dessutom kompensation för förseningen. Så här kan de ju inte hålla på. Jag ville ju ha mina klänningar :(

Dålig stil också att det tog dem 6 dagar att besvara mailet.. lite mer effektivt borde det vara. 

 

Kommentera här: